Hoe kan ik betalen?

Betalen kan eenvoudig via iDeal. Nadat wij uw bestelling hebben gecontroleerd, ontvangt u van ons een bevestiging met ordernummer. Graag het ordernummer en uw naam vermelden bij bankoverschrijving.

Ik wil graag bestellen! Waar kan ik dit aangeven? 

Wij proberen zoveel mogelijk van onze nieuwe collectie te plaatsen op onze social media kanalen. Heeft u uw favoriete item gevonden? Laat het ons dan weten. Dit kan via onderstaande wijze:

  • WhatsApp naar 0612736264
  • Bel of SMS naar 0628891711
  • PrivĂ© berichtje via Facebook Messenger

Het product dat ik wilde bestellen is niet meer op voorraadWaar kan ik mijn bestelling annuleren?

Natuurlijk kan het voorkomen dat het product niet meer op voorraad is. Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, zullen wij uw bestelling controleren. Indien een of meerdere producten niet meer op voorraad blijken te zijn, laten wij dat u zo snel mogelijk weten. U kunt dan aangeven of u de bestelling wilt annuleren of de andere producten uit uw bestelling die wel op voorraad zijn gewoon wilt bestellen.

Ik heb een klacht over een artikel, wat nu?

Mocht u een klacht hebben dan zoeken wij graag naar passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dat geval kunt u een mailtje sturen of even bellen naar de winkel met de vermelding van de klacht, het artikel en uw ordernummer. Wij nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling en dan zoeken we samen met u naar een passende oplossing.

Er mist een artikel uit mijn bestelling, wat nu?

Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van uw bestelling. Sorry! In de geval vragen wij u direct contact op te nemen, met de vermelding van uw probleem en het ordernummer. Wij proberen het probleem zo snel mogelijk te vermelden en wij zoeken graag met u naar de beste oplossing!

Ik heb een beschadigd artikel, wat moet ik doen?

Het kan helaas voorkomen dat uw bestelling beschadigd is geraakt tijdens de verzending. Als klant kunt u hier natuurlijk niks aan doen. In dat geval adviseren wij u om meteen contact met ons op te nemen. Zou u ook meteen een foto kunnen sturen met het probleem? Wij nemen het probleem zo snel mogelijk in behandeling en zoeken met u naar de beste oplossing.

Wat is de verwachte levertijd?

De verzendtijd hangt af van de regio waar u woont. De gemiddelde levertijd bedraagt 2-3 werkdagen. Wij verzenden met PostNL en DHL.

Leveren jullie in heel Nederland? 

Jazeker, vanaf heden is het in heel Nederland mogelijk om jouw favoriete items te bestellen.

Waar kan ik jullie in Volendam vinden? 

Geniet u van een dagje Volendam of bent u in de buurt. Dan kunt u ons vinden op de Edammerweg 7 in Volendam. Kom gezellig langs!